
aliento
logo design, website
Er is maar 1 verhaal. Jouw verhaal. Jou merkidentiteit. En als je het op de juiste manier vertelt. dan volgt de klant vanzelf. Ik geef je verhaal vorm in je logo en huisstijl, op je website.
Op de markt is uw merk een reputatie. Het is een onderbuikgevoel dat jouw klanten over jou hebben. De som van al uw contactmomenten en de interacties die ze tot nu toe met jou hebben gehad.
Het ontwikkelen van een bewuste merkidentiteit kan helpen om vorm te geven aan hoe jij wilt dat jouw klanten over jou denken en voelen.
Jij hebt dit niet helemaal in de hand, maar jij kunt hun perceptie wel beïnvloeden met een duidelijke merkstrategie en een geweldig ontwerp. Ik help bedrijven zoals het uwe al meer dan 10 jaar bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit.
Kleur, design en persona spelen een integrale rol in wie zich aangetrokken voelt tot jou merk. Zorg ervoor dat je je beoogde publiek aantrekt door een merkidentiteit te ontwerpen die hun wensen en behoeften aanspreekt; die emotioneel contact met hen maakt. Met een diepgaand begrip van de visie van een merk en een ontwerpgerichte mentaliteit zet ik ideeën en concepten om in tastbare merkervaringen die hun vruchten afwerpen voor mijn klanten.
Laat het niet aan je klanten over om te bepalen wie je bent. Met mijn merk identiteit pakketten kan je zelf bepalen hoe jou merk zich uitdrukt in een concurrerende markt.
Niemand kent jouw bedrijf beter dan jezelf. Samenwerking is de geheime saus van mijn methode, maar dat heb je niet van mij gehoord.
Ik neem de tijd om jou bedrijf en wat je probeert te bereiken te begrijpen, maar als we dat eenmaal doorhebben, maken we er geen rompslomp van – Ik ga aan de slag en lever binnen de deadlines.
Ik put uit mijn ervaring en uren van diepgaand onderzoek naar wat jou doelgroep zal aanspreken om resultaten te produceren die leveren wat jij echt wilt. Resultaten.
Ik ben niet geïnteresseerd in het bereiken van een voldoende, Ik streef naar het uitzonderlijke. Dit houdt in dat ik mezelf altijd push om het beter te doen en mijn grootste prestatie te overtreffen. Perfect is misschien niet mogelijk, maar ik streef er naar.